YENİ YILIN İLK MECLİS TOPLANTISI YAPILDI
Belediyemiz, 2026 yılının ilk meclis toplantısı olan Ocak Ayı Olağan Meclis Toplantısını 6 Ocak 2026 Salı günü Saat:15.00’de Belediye Başkanlığı Makam odasında gerçekleştirdi.
Toplantıya, Belediye ve Meclis Başkanımız Osman YILDIRIMKAYA ile Belediye Meclis Üyelerimizin tamamı katıldı. Tek oturumda yapılan toplantıda 7 gündem maddesi görüşülüp karara bağlandı.
Haber Tarihi: 16.01.2026
