ÖNÜMÜZDEKİ DÖNEMDE HAYATA GEÇİRİLECEK YATIRIMLARIN DEĞERLENDİRİLDİĞİ TOPLANTI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Büyükşehir Belediye Başkanı Sn. Özlem Çerçioğlu, İl Başkanı Sn. Mehmet Erdem, Milletvekilleri Sn. Seda Sarıbaş, Sn. Mustafa Savaş, Sn. Ömer Özmen, ilçe belediye başkanları ve 17 ilçe başkanı ile önümüzdeki dönemde hayata geçirilecek yatırımların değerlendirildiği bir toplantı gerçekleştirildi.
Haber Tarihi: 17.02.2026
