Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığımız tarafından ilçemize gönderilen 200 adet çöp konteyneri...
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığımız tarafından ilçemize gönderilen 200 adet çöp konteyneri bugün itibariyle ilçemize ulaşmıştır. Daha temiz, daha düzenli ve daha yaşanabilir bir ilçe hedefimize katkı sunan bu önemli destek için başta Sn. Cumhurbaşkanımız olmak üzere, Aydın Büyükşehir Belediye Başkanımız Sn.Özlem Çerçioğlu’na, Aydın AK Parti Milletvekillerimiz Sn.Mustafa Savaş, Sn.Seda Sarıbaş, Sn.Ömer Özmen ve emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz. İlçemize hayırlı olsun.
Haber Tarihi: 13.02.2026
