Ankara’da ilçemizin geleceği için yoğun temaslarımızı sürdürüyoruz
Aydın Milletvekillerimiz Sn. Seda Sarıbaş, Sn. Mustafa Savaş, Sn. Ömer Özmen, İlçe Başkanımız Sn.Ensar Selçuk ve parti yönetimimizle birlikte ilçemize kazandırılacak yatırımlar için gerçekleştirdiğimiz görüşmeler olumlu geçti. Önemli projeler için temaslarımız devam edecek; müjde dolu haberlerle ilçemize döneceğiz.
“Birlikten kuvvet doğar.”
Bizim derdimiz makam değil, hizmettir. Makamda geçen bir günün değil, bir saatin bile ilçemiz adına ne kadar kıymetli olduğunun bilinciyle; ilçemize yapılacak her hizmet için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.
Başta kıymetli milletvekillerimiz olmak üzere emeği geçen herkese ilçem adına teşekkür ediyorum. Daha güçlü, daha gelişmiş bir ilçe için durmadan çalışıyoruz.
Haber Tarihi: 20.02.2026
Kayıt Bulunamadı
