19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI ŞEHİR STADINDA KUTLANDI
19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı, kortej yürüyüşü, ilçemiz Cumhuriyet Meydanında bulunan Atatürk Anıtına Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü çelenginin sunulması, saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayıp, Sultanhisar şehir stadında günün anlam ve önemini belirten konuşma, şiirlerin okunması, çeşitli gösteriler ve yarışmalar ile ödüllerin verilmesinin ardından kutlama programı son buldu.
Programa; İlçemiz Kaymakamı Ali Ekber ATEŞ, Belediye Başkanımız Osman YILDIRIMKAYA, İlçe Jandarma Komutanı Bekir GÖÇMEN, İlçe Emniyet Amiri Mehmet SOLAK, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet MADRAN, Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürü Hüseyin YAĞCI ve siyasi parti ilçe başkanları katıldı.
Haber Tarihi: 20.05.2026
